Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami odnośnie obsługi naszych urządzeń.
Przyczyną problemu może być zamieniona jednostka pomiarowa. Należy sprawdzić czy wyniki są wyświetlane z kropką. Jeżeli tak, to należy wejść w ustawienia urządzenia i dokonać zmiany jednostki pomiaru na mmHg.
Przy dokonywaniu pomiaru ciśnienia proszę o zastosowanie się do poniższych punktów:
Wszystkie ciśnieniomierze Diagnostic dokonują pomiaru ciśnienia krwi i pulsu także przy nieregularnym pulsie. Wyposażone są we wskaźnik IHB (Irregular Heart Beat Indicator), który umożliwia wykonanie pomiaru i wykrycie nieregularnego pulsu (objaw arytmii) co będzie sygnalizowane na wyświetlaczu specjalną ikoną.
Powodem braku mgiełki może być:
– brak kształtki aerodynamicznej/dyszy w dolnej części rozpylacza w inhalatorach kompresorowo- tłokowych
– zabrudzony filtr w inhalatorach kompresorowo- tłokowych(słaba moc). Należy go wymienić na nowy
-zabrudzone lub zużyte akcesoria. Akcesoria należy wymieniać co 6-12 miesięcy w zależności od częstotliwości inhalacji.
– w przypadku inhalatora siateczkowego uszkodzona, zatkana głowica rozpylająca lub próba inhalacji lekiem, który nie jest przeznaczony do rozpylania inhalatorem Mesh
Należy dokładnie zapoznać się z instrukcją używania czy dany lek można używać z określonym rodzajem inhalatorów. W razie jakichkolwiek wątpliwości zalecamy kontakt z producentem leku.
Woda zdemineralizowana będzie wytwarzała mgiełkę tylko w trybie czyszczenia, i jest przeznaczona wyłącznie do czyszczenia urządzenia.
Przy dokonywaniu pomiaru temperatury proszę o zastosowanie się do poniższych punktów:
1.Ustawienie prawidłowego trybu pomiaru czoło/otoczenie.
2.Termometr kierujemy na środek czoła (czoło nie może być zasłonięte przez włosy).
6.W trakcie pomiaru nie należy poruszać głową.
7.Termometr powinien znajdować się przed czołem (miejscem pomiaru) do zakończenia pomiaru temperatury.
Taki błąd może wskazywać na zamianę jednostki z °C na °F. Zmiana jednostki w termometrze szczegółowo opisana jest w instrukcji użycia.
jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
Zadzwoń z telefonu stacjonarnego*
*połączenie bezpłatne
Zadzwoń z telefonu komórkowego*
*koszt połączenia ponosi dzwoniący zgodnie z taryfą operatora
Szybkie wsparcie i pomoc w rozwiązaniu problemu podczas rozmowy telefonicznej.
Merytoryczne wsparcie, które pozwoli Ci lepiej zadbać o siebie i Twoich bliskich.
Praktyczne porady dotyczące użytkowania produktu, które zwiększą Twoje zadowolenie z jego posiadania.
uzupełnij formularza a nasz serwis skontaktuje się z Tobą